OF_2023 Baasrode
De Parochiale Werken van Baasrode nodigen jullie uit voor de tweede Nieuwe Ontmoetingsfeesten op zaterdag 2 september.

Hallo,

Bij deze nodigen wij jullie uit voor de tweede Nieuwe Ontmoetingsfeesten van VZW Parochiale Werken én de verenigingen in Baasrode. Zo zetten wij in op verbinding!

Dit jaar hernemen we het petanquetornooi. Dezelfde formule: een competitie tussen ploegjes van telkens 3 deelnemers. Graag vooraf inschrijven via email.

Nieuw dit jaar is het dartstornooi. Darts is bijzonder populair en wij willen dan ook op zoek gaan naar onze Baasroodse Dimitri Van den Bergh… Het tornooi staat open voor iedereen, van geoefende speler tot absolute beginners. De echte darters brengen de eigen pijltjes mee, voor wie er geen heeft voorzien wij een setje. Ook hiervoor vooraf inschrijven in ploegjes van twee.

Voor wie geen liefhebber is van pijltjes of ballen gooien is er ook een ruim aanbod animatie. Naast optredens van Moving, huisorkest t Pleintje en de Harmonie De Eendracht bieden wij ook nog de nodige drankjes en snackjes aan. Voor kinderen is er een springkasteel en schminkstand. De mensen van het Scheepvaartmuseum nodigen ons uit voor een bezoek aan de tentoonstelling “Vlassenbroek 70 jaar later”.

We breiden onze namiddag uit naar de avond! We nodigen iedereen uit voor “Bostroë zingt”. Evergreens en Vlaamse hits meezingen onder begeleiding van “Zie ze Zingen”. Samen zingen we de pannen van het dak.

Wij gaan er weer voluit voor! Hou zaterdag 2 september alvast vrij in je agenda.

Interesse voor de tornooien? Stuur een mailtje met jullie gegevens naar Jo. Emailadres: jopi@telenet.be

Tot ziens!
Het team Ontmoetingsfeesten