Op Stille Zaterdag vond in de Onze-Lieve-Vrouwekerk in Dendermonde de paaswake plaats. Deze belangrijkste viering van het jaar voor de christelijke gemeenschap, waarin de Verrezen Heer wordt gevierd, werd gevierd met gelovigen uit alle kerkplekken van parochie Dendermonde.
Traditioneel werden de Paaskaarsen gewijd en voor de eerste maal aangestoken, het doopwater gewijd en de doopbeloften hernieuwd.
Op Pasen werd tijdens de viering in de Sint-Egidiuskerk onze Paaskaars door de voorzitter van de kerkfabriek aangebracht. Het koor Viva Voce zorgde er mee voor dat het een prachtige viering werd, waarvoor dank.
Oprechte dank aan pastoor Paul die opnieuw voorging en aan Marijke voor de mooie versiering.

Stille Zaterdag en Pasen