Volgende week zondag 10 september is er in de kerk van Sint Gillis een bijzondere viering rond de start van een nieuw parochiaal werkjaar. Wij nodigen dan ook alle leden en bestuursleden van onze organisaties en werkgroepen uit naar deze viering. Samen willen wij er een tof jaar van maken met tal van bijzondere vieringen. Een parochiegemeenschap is er maar als wij ons allen inzetten om samen te komen, ons geloof uit te spreken en elkaar tot steun zijn in ons gelovig leven. Zoniet kwijnt onze verbondenheid weg en ook ons geloof. Wij hebben daarbij ook tal van vrijwilligers nodig die ons daarbij willen helpen. En weet ieders inzet is belangrijk en maakt ons dankbaar. Daartoe zoeken wij ook inspiratie bij de patroon van onze parochie: Sint Egidius of Sint Gillis in het Nederlands. Na de viering is er ook een receptie in onze kerk waarbij wij op onze verbondenheid en samenhorigheid nog even willen klinken.
Pastoor Paul