Sint-Ceciliaviering
Op zondag 12 november waren we dankbaar voor een vroege Sint-Ceciliavering met de Koninklijke Harmonie ‘De Eendracht’ uit Baasrode.
Priester Johan Poppe stimuleerde iedereen om muziek blijvend in onze harten te houden. Muziek opent deuren, kent geen verschillen en brengt iedereen samen.
Een nieuwe toekomst wacht op ons in Sint-Gillis met nieuwe ideeën maar ook met respect naar onze tradities die van onze kerk een open kerk maken.
We wensen ook veel beterschap aan priester Paul die ons steeds voorging in onze vieringen, die het volk naar de kerk bracht en de kerk en de mens kon samenbrengen.
Dank aan deken Jo om in deze moeilijke tijd voor onze priester Paul samen te zoeken naar een mooie en waardevolle kerkgemeenschap in Sint-Gillis-buiten.