Naamopgave vormelingen (Baasrode)
Het jaarprogramma van de vormselcatechese bestaat uit een aantal bijeenkomsten en vieringen. Er zijn in Baasrode 26 vormelingen ingeschreven. Op 22 oktober kwamen ze voor de 1ste catechesebijeenkomst samen rond Paulus. In de aansluitende eucharistieviering had de naamopgave plaats. Als de kandidaat-vormelingen hun naam hoorden, stonden ze recht, zeggende: ‘Hier ben ik!’ waarna ze een versierd vlammetje met hun naam op naar het altaar brachten. Een warm applaus volgde. Achteraf kregen de vlammetjes een plaatsje in de kerk.
We wensen alle kandidaat-vormelingen een deugddoend werkjaar met de vormselviering als de kroon op het werk. Deze vindt plaats in de Sint-Ursmaruskerk op zaterdag 29 april 2023 om 17 uur.
Naamopgave vormelingen (Baasrode)