Kinderzegen
In de kerk van Sint-Gillis is er op zondag 28 januari om 11u. tijdens het weekend van Lichtmis een viering met kinderzegen. ‘Zijn wij een kindvriendelijke samenleving en kerk?’ is een vraag die ons daarbij niet mag ontgaan. Wij nodigen alle ouders uit met hun kindje dat vorig jaar werd gedoopt en ook alle ouders met alle kinderen die hun eerste communie nog niet hebben gedaan. Ze zijn allen van harte welkom. Het moet een mooi kinderfeest worden en tevens een moment van grote liefde voor onze kinderen. Fabienne en Rudi bakken pannenkoekjes.
Tijdens deze viering heten we ook deken Jo Mattheys welkom die benoemd werd als pastoor van onze kerkplekken. Na de viering hebben we de gelegenheid om hem bij een hapje en een drankje te ontmoeten.