De misviering van Kerstmis in de kerstnacht is een aloude en mooie traditie. Hierin wordt de geboorte van Jezus in Bethlehem herdacht. Samen met Pasen is Kerstmis een van de hoogtepunten in de vieringen van het christendom. De midddernachtmis ging dit jaar door in de Onze-Lieve-Vrouwekerk. Er was een speciale bus ingelegd om het mogelijk te maken dat de mensen van de parochie Sint-Gillis konden aansluiten. Hartelijk dank hiervoor Marc. Deken Jo en Pastoor Paul gingen voor in deze eucharistieviering.
De Sint-Gregoriusgilde van Dendermonde en het Sint-GIlliskoor zongen broederlijk samen de mooiste kerstliederen. Hartelijk dank aan allen die dit hielpen realiseren. Na de mis konden de aanwezigen nog proeven van een lekkere jenever of een warme glühwein of chocomelk.

Kerstnachtviering
Kerstviering