Een greep uit het leven van onze kerkplek Sint-Ursmarus

25 dopelingen kregen de kinderzegen in de Lichtmisviering. – De Harmonie vierde haar 150-jarig bestaan met een spetterend concert. – 33 jongeren werden gevormd. - 42 kinderen deden hun Eerste Communie. – Het Klein en het Groot Kamp van de scouts waren toppers. – De Ontmoetingsfeesten brachten veel volk op de been en veertien verenigingen deden mee. – 16 overledenen werden herdacht in de gedachtenisviering. – In een inleefviering maakten de eerste communicantjes kennis met de kerk en de eucharistie. – De adventsactie ‘Soep op de stoep’ bracht geld in het laatje voor Welzijnszorg.

Op deze belangrijke momenten op onze kerkplek was er steeds een talrijke opkomst.

Dank aan iedereen die zijn steentje bijdroeg om dit alles te kunnen realiseren! Wegens plaatsgebrek konden niet alle (even belangrijke) evenementen in het jaaroverzicht.