Tijdens het weekend zullen twee instapvieringen voor de eerste communicanten plaatsvinden.
Op zaterdag 26 maart om 17.30 uur, tijdens de Mis in de kerk van de Boonwijk, zullen de kinderen van het eerste en het tweede studiejaar van de Boonwijkschool ons melden dat zij hun eerste communie wensen te doen in de maand mei. Tijdens deze viering zullen twee kinderen worden gedoopt.
Op zondag 27 maart om 11.00 uur, tijdens de viering in de kerk van Sint-Gillis, zullen de kinderen van het eerste leerjaar van de Heha-school en de Bijenkorf hun wens uitdrukken om hun eerste communie te doen op 1 mei. Tijdens deze instapviering zullen 4 kinderen worden gedoopt.
Wij nodigen dan ook alle inwoners van onze parochie uit om aan deze vieringen deel te nemen. Het is een belangrijk moment voor onze christelijke gemeenschap en tevens een blijk van erkentelijkheid naar deze kinderen en hun ouders. U bent allen van harte welkom!
Pastoor Paul