Het Feest van de Openbaring met de vrienden van de Rwandese gemeenschap.
Valentijnviering met Aurelia en Hilde.
Op Pasen wordt de gewijde paaskaars naar het altaar gebracht.
43 jongeren werden gevormd door Vicaris Joris Polfliet.
45 kinderen mochten voor het eerst de communie ontvangen.
Hoornblazers luisterden de Sint-Hubertusviering op met prachtige muziek.
De Sint-Egidiuskerk werd weer wat mooier na het reinigen van de gewelven
Pastoor Paul De Craene zette na 16 jaar een stap terug om gezondheidsredenen.
Deken Jo Mattheys werd benoemd tot pastoor in onze parochies.
Bij het begin van het nieuwe jaar blikken we met enkele foto’s terug op wat er leefde in onze parochie in het voorbije jaar. Het overzicht is zeker niet compleet. We deelden met velen lief en leed.
Onze verenigingen waren terug zeer actief en de scholen zorgden voor prachtige vieringen. Verschillende muzikanten maakten van onze wekelijkse samenkomsten onvergetelijke momenten . Ook de jeugdbewegingen droegen hun steentje bij.
We namen afscheid van de kerk van de Boonwijk met een ingetogen en ontroerende bijeenkomst.
Onze kerk werd weer wat mooier na het reinigen van de gewelven.
Dank aan allen die voor en achter de schermen hielpen om van onze parochies een warme gemeenschap te maken.
Dank aan pastoor Paul om in die 16 jaar aan een hechte gemeenschap te bouwen. Wij wensen hem het allerbeste.
Dank aan deken Jo en priesters Walter en Johan die ons nu verder begeleiden.
Dank ook aan jullie, de mensen voor wie onze kerk dagelijks openstaat. Jullie vormen onze parochie.

Uitleg bij de foto's chronologisch:

-Het Feest van de Openbaring met de vrienden van de Rwandese gemeenschap.

-Valentijnviering met Aurelia en Hilde.

-Op Pasen wordt de gewijde paaskaars naar het altaar gebracht.

-43 jongeren werden gevormd door Vicaris Joris Polfliet.

-45 kinderen mochten voor het eerst de communie ontvangen.

-Hoornblazers luisterden de Sint-Hubertusviering op met prachtige muziek.

-In de Onze-Lieve-Vrouw van Zwijvekekerk van de Boonwijk werd voor het laatst Eucharistie gevierd.

-Het Sint-Gilliskoor was altijd op post maar ging ook zingen in een paar rusthuizen.

-De dames van Samana zorgden bij verschillende gelegenheden voor een hapje en een drankje na de viering.

-De Sint-Egidiuskerk werd weer wat mooier na het reinigen van de gewelven.

-Pastoor Paul De Craene zette na 16 jaar een stap terug om gezondheidsredenen.

-Deken Jo Mattheys werd benoemd tot pastoor in onze parochies.