Kerk Boonwijk
Met de kerkraad hebben wij het besluit genomen om op zaterdag 30 september om 17.30 uur de laatste misviering in de kerk te organiseren. Het wordt een dankviering voor de vele jaren van inzet van zovelen voor kerk en parochie. Wij voelen ons enerzijds bedroefd om het einde van deze mooie parochie en die bijzonder mooie moderne kerk. Maar wij blijven anderzijds hoopvol. Ook zonder kerkgebouw kan er op de wijk nog veel gebeuren dat ten goede komt aan zijn inwoners. Vanuit de parochie Sint Gillis zullen wij eveneens al het goede ondersteunen en nodigen wij ook alle inwoners van de Boonwijk uit om zich sterk verbonden te weten met Sint Gillis en deel te nemen aan alle kerkelijke initiatieven die er in de toekomst zullen plaats hebben. Wij blijven dus hoopvol samen met de inwoners.
Na deze dankviering wordt in de kerk een mooie en aangename receptie georganiseerd.
Pastoor Paul