Dank zij de inzet en de arbeid van de werknemers van Firma De Witte werden reeds de bakstenen gewelven van een zijbeuk gereinigd. Mooi om zien en het doet ons reeds dromen van een mooie kerk in de toekomst. Week na week zullen de werkzaamheden worden verder gezet. De schikking van de kerk zal daarbij aangepast worden waar nodig maar de kerk blijft open en de vieringen zullen steeds plaatsvinden. Bij het verschijnen van dit nummer zal ook de andere zijbeuk gereinigd zijn en zullen de werken in de middenbeuk al een heel eind gevorderd zijn.
Dank ook aan de architect en de vrienden die de werkzaamheden nauwlettend opvolgen en de administratie stipt vervullen.
Wij hopen dat dit ook een aanmoediging mag zijn om van onze kerkgemeenschap en van de samenhorigheid op Sint-Gillis werk te maken. Wij hebben iedereen nodig. Help je ook mee?
WERKEN IN DE KERK