Wij zullen de viering van opa en oma in onze parochiekerk niet vlug vergeten. De opa’s en oma’s van de vormelingen gingen in op de uitnodiging die ze kregen. De kinderen van het vierde leerjaar van de HeHaschool hebben gezorgd voor een prachtige viering. Wij waren er met zeer velen samen. Dat doet deugd, jong en iets ouder samen te zien te zingen en te bidden opdat die droom van een gelukkige samenleving werkelijkheid zou worden. Wij beseffen allen dat opa’s en oma’s daar een enorme rol in spelen. En wij hopen dat de zaadjes van vrede en liefde veel kleur zullen brengen in gezin en familie. Na de viering kregen de grootouders een kleine attentie.
Dank voor de zeer goede samenwerking tussen school en parochie. Wij kijken uit naar een volgend initiatief.
Viering opa en oma