TERUGBLIK OPEN KERKENDAGEN BAASRODE
TERUGBLIK OPEN KERKENDAGEN
© Achiel Triempont / G. De Geetere
Niets dan lof gehoord over de Open Kerkendagen in de Sint-Ursmaruskerk: fijn initiatief, prachtige foto’s, mooie fotocarrousel…!
Mensen wiens roots in Baasrode liggen kwamen nog eens afgezakt naar de kerk waar ze gedoopt, gevormd en gehuwd zijn. Anderen trokken van de ene open kerk naar de andere. De fototentoonstelling van Achiel Triempont werd geopend met een woordje van Chris Oosterlinck, voorzitter van de kerkfabriek, gevolgd door een receptie waar mensen elkaar konden ontmoeten in een gemoedelijke sfeer. De fotoboeken van de kerk en haar omgeving werden nieuwsgierig ingekeken en gekocht. Achiel genoot zichtbaar van de belangstelling voor ‘zijn’ tentoonstelling.
Dank aan de leden van de kerkfabriek en het parochieteam die deze Open Kerkendagen mee op poten hielpen zetten en proficiat aan Achiel voor de prachtige foto’s!
De tentoonstelling blijft geopend in de zomermaanden juli en augustus op zondag van 14 tot 17 uur.

TERUGBLIK OPEN KERKENDAGEN